Waterstof gaat de luchtvaart veranderen, zowel voor de toestellen als de inrichting van de luchthaven. Dit betekent dat we op een andere manier naar een luchthaven moeten kijken. Welke mogelijkheden en uitdagingen brengt een waterstofecosysteem met zich mee? Welke kansen zijn er voor projecten en samenwerkingen? In de RHIA Challenge gaan we hier verder op in.

Tijdens een RHIA Challenge duiken we dieper in de materie en gaan we op zoek naar nieuwe kansen door verschillende bedrijven en organisaties bij elkaar te brengen. Voor deze challenge zijn we op zoek naar bedrijven die werken met infrastructuur en gebruiksprocedures van luchthavens en bedrijven die ervaring hebben met waterstof.

Datum: donderdag 10 maart
Tijd: 13:00 – 18:00
Wings hotel, Wings Hotel – Arrow zaal
Rotterdam Airportplein 55
3045 AP Rotterdam

Voor wie is dit interessant?
• Bedrijven/organisaties die bezig zijn met waterstof(technologie)
• Bedrijven/organisaties die zich richten op innovatie van de luchtvaart
• Bedrijven/organisatie die betrokken zijn bij de infrastructuur van luchthavens

Je bent van harte uitgenodigd! Deelname is kosteloos. om samen te verkennen wat er nodig is om de innovatiesamenwerking op het gebied van waterstof een impuls te geven.

Sign up

Parkeren
Parkeren kan in de parkeergarage van het Wings hotel. De uitrijkaart kan na afloop worden ingeleverd bij de receptie en kost 7,50 euro.

programma2
Sign up
De MKB Challenge Waterstof infrastructuur Airport is een initiatief van Rotterdam The Hague Innovation Airport (RHIA) en de NAG en wordt mede ondersteund door Itanks en Up Rotterdam.