Wij zoeken een stagiair(e) Strategie & Projectontwikkeling

Ben je een teamspeler die graag aan meerdere zaken tegelijkertijd werkt? Houd je van aanpakken en ga je geen uitdaging uit de weg? Lijkt het je interessant om mee te werken aan innovaties binnen de luchtvaart? Wil jij jezelf ontwikkelen op het gebied van portfoliomanagement en projectmanagement in publiek-private samenwerkingsverbanden? Dan zijn we op zoek naar jou!

RHIA
RHIA initieert, faciliteert en versnelt innovatieprojecten die zowel bijdragen aan een duurzame luchtvaart als het versterken van (regionale) economische ontwikkeling. De stichting bestaat uit een klein, dynamisch en gedreven team dat samenwerkt met partners uit het bedrijfsleven, overheden en kennisinstellingen. Samen creëren wij een vernieuwend innovatiecluster waar we werken aan een nieuwe toekomst voor de luchtvaart. Inmiddels zijn er al verschillende projecten in uitvoering, meer hierover kun je hier lezen.

Wat ga je doen?
Tijdens de stage werk je samen met de collega’s van RHIA. Je wordt gekoppeld aan een van onze collega’s, die jou tijdens je stage persoonlijk begeleidt. Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
–   Ondersteunen bij de totstandkoming van een programmaplan (maken van templates, voorbereiden sessies, verslaglegging);
–   Ondersteunen bij een project portfolio analyse (per project meewerken aan projectplannen o.b.v. beschikbare projectdocumentatie);
–
Achtergrondstudies (bijv. markt- en data-analyses) uitvoeren voor de ontwikkeling van projecten;
–   Ondersteuning van de projectleiders bij het uitwerken van projectleads naar projectplannen.

Ben jij de perfecte kandidaat?
Ga je geen uitdaging uit de weg, houd je van aanpakken en ben je een organisatietalent? Daarnaast zoeken we een stagiair(e) die:
–   Een hbo- of wo-opleiding volgt in bijvoorbeeld de richting van bestuurskunde, bedrijfskunde, innovatie, rechtsgeleerdheid, duurzaamheid of mobiliteit;
–   Vanaf februari gedurende een periode van 5 maanden voor 3 of 4 dagen per week beschikbaar is;
–   Affiniteit heeft met duurzame ontwikkeling en innovatie binnen de luchtvaart;
–   Interesse heeft om mee te werken binnen een mooie stichting in ontwikkeling;
–   Een goede beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden we jou?
–   Een stagevergoeding van € 300,- per maand op basis van 32 uur;
–   Persoonlijke begeleiding en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
–   Een veilige werkomgeving waar de coronamaatregelen in acht worden genomen wanneer je op kantoor wilt werken;
–   Uitdagende stage-werkzaamheden waarmee je relevante werkervaring opdoet voor later;
–   Een mooie toevoeging op je cv.

Vragen en solliciteren?
Zie jij deze stage als een leuke uitdaging? Stuur dan jouw cv en motivatiebrief uiterlijk dinsdag 30 maart 2021 naar info@stichtingrhia.nl ter attentie van Marianne van der Ploeg.